loading...
شیطان
امیرحسین مدنی بازدید : 10 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)
حضرت یحیی سوال کردند که این طناب ها و زنجیرها چیست ؟ ابلیس گفت که این طناب ها و زنجیرهایی است که به دست و پای انسان ها می بندم و آنها را به خودم می کشانم.

امام صادق (ع) می فرماید :ابلیس در مقابل حضرت یحیی متصور شد در حالیکه طناب ها و زنجیره های زیادی همراهش بود.

حضرت یحیی سوال کردند که این طناب ها و زنجیرها چیست ؟ ابلیس گفت که این طناب ها و زنجیرهایی است که به دست و پای انسان ها می بندم و آنها را به خودم می کشانم.
حضرت یحیی می پرسد که آیا در من هم بهره ای برای تو داده شده است ، گفت :بله ، درجایی که تو موقع خوردن سیر می شوی (حضرت یحیی دائما در روزه بودند) در این هنگام من و سپاهیانم امیدوار می شویم که تو را از یاد خدا غافل کنیم .
بعضی از انسانها بدانند که با پرخوری حالی برای عبادت وجود ندارد. حضرت یحیی فرمود: برای خداست بر عهده من تا ابد که شکمم را سیر نکنم.
ابلیس گفت: من هم عهد می بندم با خدا که دیگر تا ابد هیچ مسلمانی را نصیحت نکنم.یعنی در اینجا دست شیطان رو شد و یکی از راههای نفوذش را نشان داد.

منبع :http://aghigh.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این وبلاگ جطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 111
  • بازدید کلی : 3,598
  • کدهای اختصاصی